H
hüma

29.12.2014

9/10

j. garwood un gelin ve düğün kitaplarından sonra en çok beğendiğim kitabıydı.espriler hoş, konu ilgi çekici,diyaloglar çok eğlenceliydi:))

Baskı: Kadere İnanır mısın? (Crown's Spies, #1)