H
hayriye

17.05.2012

9/10

muhteşemdi... harika bir seri.. bittiğine çok ama çok üzülüyorum ve Betsy'i kesinlikle çok özlücem :) fantastik ve komedi yi yazar çok güzel harmanlamış :) okuyun diyorum, kaçırmayın üzülürsünüz :)

Baskı: Ölümsüz ve Değersiz (Ölümsüz #7)