mary janice davidson
17.05.2012
muhteşemdi... harika bir seri.. bittiğine çok ama çok üzülüyorum ve Betsy'i kesinlikle çok özlücem :) fantastik ve komedi yi yazar çok güzel harmanlamış :) okuyun diyorum, kaçırmayın üzülürsünüz :)
Baskı: Ölümsüz ve Değersiz (Ölümsüz #7)