A
Aviendha

05.04.2012

9/10

Oldukça iyi bir kitaptı. Çok fena bir yerde bitti ama... Herhalde 1 yıldan önce 2.kitabı okuyamayız.

Baskı: Hiçlikten Gelen Kız (The Passage, #1)