S
sLn

17.05.2012

10/10

danteye bayıldım doğrusu =) tess her nekadar bana benzemesede onunlada bütünleşebildim =) aşk tutku herşey vardı yine ilk kitaptaki gibi ama bu kitapta birsonraki kitabın konusunada başlangıç yapmış olduk tegan ve elise =) 3.sünü henüz okumadm ama şuanlık favorim (ne yaparsam yapiim) lucan <3

Baskı: Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)