
Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)
lara adrian
10/10
danteye bayıldım doğrusu =) tess her nekadar bana benzemesede onunlada bütünleşebildim =) aşk tutku herşey vardı yine ilk kitaptaki gibi ama bu kitapta birsonraki kitabın konusunada başlangıç yapmış olduk tegan ve elise =) 3.sünü henüz okumadm ama şuanlık favorim (ne yaparsam yapiim) lucan <3
Baskı: Kızıl Öpücük (Gece Yarısı Nesli, #2)