
Kalbimin Tek Sahibi (Dark Champion, #1)
jo beverley
10/10
Kitaba bayıldım.Artemis ara vermeden yazarın diğer kitaplarınıda çıkarmaya devam eder umarım.Çok hoşuma gitti. Yalnız erkek kahramanımızın adı çok ilgiç geldi bana.AimeryGenelde historicallarda alışkınız Colin Simon gibi isimlere yüzden ilgimi çekti adı.Birde kader takıntısına sinir oldum Aimery'nin.Bu arada Aimery sarışın uzun saçlı yeşil gözlüAma saçları uzun ya Kadın karakterimiz Madelenie'nin bi bölümde yemin ettim diye ortalıkta dolanmasına uyuz oldum Bir bölümde Aimery Madelenie'yi çok kızdırdı.Orada söylediği gir söz çok hoşuma gitti Pantolonunun içine deve dikeni koyup onu buradan ta Londraya kadar koşturacağım Okuyun derim ben.Ben çok bğendim
Baskı: Kalbimin Tek Sahibi (Dark Champion, #1)