Kül Mevsimi
Kül Mevsimi

elizabeth strout

D
demian

27.01.2013

8/10

Begendigim tavsiye edecegim bir kitap.Yazarin bir diger eserinide aldim.Degisik bir anlatma sitili var.hic bir satirini aksatmadan dikkatlice okudugum bir yazar.Karakterler cok ilginc,degerlendirmeler tarafsiz bir sekilde yapilmis.herkesin sevecegini sanmam...

Baskı: Kül Mevsimi