A
ANİTA

20.05.2012

8/10

vampir akademisini çok severim bu kitabın bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim ama harikaydı adrian ve sidney çok iyi

Baskı: Kanbağı - (Bloodlines, #1)