lou andreas-salome
03.01.2019
Çok güzel bir kitaptı. Okumak için neden bu güne kadar bekledim ki.. Feniçka'nın ağzından çıkan neredeyse her şeyin altını çizdim. Sadece sanki sonu biraz eksik gibi...
Baskı: Feniçka