Y
y_bulut

19.06.2012

8/10

kitap güzel. içinde bir çok olay olduğu için çok akıcı ve duygu yüklü. dört arkadaşın dostluğunu zamanda ileri geri giderek güzel anlatmış

Baskı: Hulki Bey ve Arkadaşları