e. özge yıldırım
09.06.2012
17 yaşında birine göre kitap oldukça başarılıydı. Sonunu sevmedim sadece. Yazara başarılar diliyorum, umarım kendini daha fazla geliştirerek yazmaya devam eder...
Baskı: Madalyon