Kraliçenin Soytarısı
Kraliçenin Soytarısı

philippa gregory

Ö
ÖyküTansuğ

24.11.2012

6/10

Daha güzel bir kitap bekliyordum açıksası .Belkide bana sıkıcı geldi çünkü olayların çoğunu biliyorumdum.Bir sonraki sayfayı okumam lazım diye heycan yapmadım. Ne çok kötü ne harika.

Baskı: Kraliçenin Soytarısı