
Kraliçenin Soytarısı
philippa gregory
Ö
ÖyküTansuğ
24.11.2012
6/10
Daha güzel bir kitap bekliyordum açıksası .Belkide bana sıkıcı geldi çünkü olayların çoğunu biliyorumdum.Bir sonraki sayfayı okumam lazım diye heycan yapmadım. Ne çok kötü ne harika.
Baskı: Kraliçenin Soytarısı