D
Didem

05.12.2012

7/10

Başlarında alışana kadar sıkıldım okurken açıkçası. Ama ortalardan sonra Pucca'nın yazım diline alıştım, daha güzel olmaya başladı. Velhasıl bitti öyle böyle... :)

Baskı: Ve Geri Kalan Her Şey (Pucca Günlük, #2)