H
hayriye

31.12.2011

10/10

bayıldım...çok güzeldi...Vefa Enver in en büyük hayranlarından biriyim diyebilirirm...yazarımızın her kitabı birbirinden güzel... hala okumadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir..

Baskı: Beni Buna Zorlama!