vefa enver
31.12.2011
bayıldım...çok güzeldi...Vefa Enver in en büyük hayranlarından biriyim diyebilirirm...yazarımızın her kitabı birbirinden güzel... hala okumadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir..
Baskı: Beni Buna Zorlama!