M
mit1980

28.06.2011

9/10

Benim için serideki en iyi kitap. Özellikle "Günün Yemeği" kısmını hala unutamam, hatırladıkça da kahkahalarla gülerim.

Baskı: Otostopçu 2 Evrenin Sonundaki Restoran