linda howard
02.08.2011
Linda Howard'ın okuduğum ikinci kitabı bu yazarı çok beğendim.Olaylar akıcı,heyacanlı ve aşk da var.Kurgulama harika..Kitabı elime aldım ve bırakamadım tek kelimeyle mükemmel...
Baskı: Bay Mükemmel