
johanna lindsey
Şu son bir kaç ay içerisinde okuduğum en iyi Historical Romancedı.Kesinlikle çok keyif aldım.Kesinlikle çok güzel bir seri. Bir kere Nicholas'ın kafasını duvardan duvara vurmak için neler varmezdim:)Aşık olduğunu anlaması için kafasını duvara vurmak gerekirdi sanırım. Regan'a hayran kaldım.Çok güçlü bir kadın karakter.Kolay kolay yılanlardan ağlayıp sızlananlardan değil.Acı çekse de içinde yaşıyor acısını. Regan'ın 4 dayısı ve onların çocuklarına ise bayıldım çok eğlenceli bir aile.İnsanın onu tapılacak derecede seven dört dayısı olması güzel bişey olursu sanırım:) Okuyun ve okutun:)Diyaloglar süper.Bazı yerlerde beni bayağı güldürdü.Dört dayı arasında ki sürtüşmeler ve Regan2ın dayılarını parmağında oynatmadı.Dayıların Nicholas'a aldığı cephe:)Özellikle dayısı James ve Nicolas arasında ki durum bayağı şaşırttı beni ve okurken güldürdü.Beklemediğim gelişmeler oldu.Kısacası çok çok beğendim:)
Baskı: Seninle Başım Dertte (Malory-Anderson Family #1)