M
muratsokmen
06.11.2011
10/10
Benim okuduğum kitap bu olmayabilir . Okuduğumun kapağı kıpkırmızı idi . Eğer o kitap ile bu aynı kitap ise duygusal insanların okumamasını tavsiye ederim . Şahsen ben bitiremedim tam olarak .
Baskı: İdam Gecesi Anıları ve Kararlar - Gezmiş-Arslan-İnan
