H
hafize

26.11.2012

8/10

ben sevdim bu hikayeyi... özellikle Bizans da geçiyor olması çok güzeldi... İngiltere yada İskoçya okumaya alışmışken bu kitap çok farklı bir tat kattı ... okuyun derim :)

Baskı: Bizans'ta Bir Güzel