carol townend
26.11.2012
ben sevdim bu hikayeyi... özellikle Bizans da geçiyor olması çok güzeldi... İngiltere yada İskoçya okumaya alışmışken bu kitap çok farklı bir tat kattı ... okuyun derim :)
Baskı: Bizans'ta Bir Güzel