julia quinn
29.11.2011
çok güzeldi....harikaydı....Eloise ve Philip :) Oliver ve Amanda ikizler harikalar...hala seriyi okumayan varsa kesinlikle okusun :)
Baskı: Sonsuz Sevgilerimle (Bridgerton, #5)