H
hayriye

29.12.2011

9/10

bu seriye bayılıyorum..eğlence..aşk...aksiyon hepsi var.. sade bir anlatım..okuması çok zevkli bir seri..devamını sabırsızlıkla beklemekteyim:)

Baskı: Dönence (Alex & Fiona, #2)