christie silvers
29.12.2011
bu seriye bayılıyorum..eğlence..aşk...aksiyon hepsi var.. sade bir anlatım..okuması çok zevkli bir seri..devamını sabırsızlıkla beklemekteyim:)
Baskı: Dönence (Alex & Fiona, #2)