H
hulyami

02.08.2011

8/10

Bu kitabı uzun zamandır okumak istiyordum.. Gerçekten çok güzel mizah anlayışı olan akıcı bir kitaptı.....Umduğumdan iyi çıktı...Buradaki yorumlara bakıp önceleri pek almak istememiştim ama diyaloglar,mizansen kurgulama gayet başarılı idi....1930-40 yılların Hollywood filmlerini anımsattı bana....

Baskı: Mektubumu Aldın mı? (Bachelor Chronicles, #3)