F
Fullmoon

17.08.2011

10/10

Her ne kadar bana kül kedisi masalını hatırlatsada güzel hoş bir kitaptıı eee Julia'nın kalemi değipte kötü olması mümkün değil :)

Baskı: Son Söz Aşkın (Bridgerton, #3)