E
eflatun

28.11.2012

3/10

Genel olarak bu kitap bende eksiklik duygusu hissettirdi. Bir iki öykü dışında diğer kitaplarına göre zayıf bir öykü kitabı olmuş.

Baskı: Cazibe İstasyonu