ahmet büke
28.11.2012
Genel olarak bu kitap bende eksiklik duygusu hissettirdi. Bir iki öykü dışında diğer kitaplarına göre zayıf bir öykü kitabı olmuş.
Baskı: Cazibe İstasyonu