mustafa armağan
06.06.2012
Serinin birinci kitabını okumuş olduğum halde kütüphanemde bulunduramazken 2.kitabı aldım ve kütüphanemde yer verdim... İlk kitap gibi gerçekten çok güzel... İnsan bu kitabı okuduğunda tarihi hiç bilmediğini anlıyor
Baskı: Abdülhamid'in Kurtlarla Dansı 2