D
Defne:)

07.06.2012

10/10

İlkokulda severek iki kere okuduğum bir kitap :) Her genç kızın okuması gereken bir kitap. Fazla cici ama iyi. :)

Baskı: Kendi Ayakları Üstünde (Bir Genç Kızın Gizli Defteri, #3)