ipek ongun
07.06.2012
İlkokulda severek iki kere okuduğum bir kitap :) Her genç kızın okuması gereken bir kitap. Fazla cici ama iyi. :)
Baskı: Kendi Ayakları Üstünde (Bir Genç Kızın Gizli Defteri, #3)