katharine burdekin
09.01.2015
Sonlarında biraz sıkılsam da okunması gereken bir roman. Yazarın kurguladığı dünya kadınlar açısından daha da karanlık ve ürkütücü.Roman bitince; peki ya şimdi duygusu oluşturduğu için birkaç devam romanı da yazılabilirmiş.
Baskı: Swastika Geceleri