Kumbara
Kumbara

eddi anter

E
ExlibriS

15.06.2012

8/10

İlk 200 sayfa defalarca bırakmayı düşündüm.Saçma sapan ergenlik,abazalık,kadın-kız mevzusuydu.Edebi değer namına hiç bir cümle yok diye söylene söylene okudum.Ancak son bölüm beni serseme çevirdi.Acayip güzel bir sonu vardı.Olaylar bambaşka bir yöne gitti.Bütün güzelliği sonuydu.Verdiğim 8 puanın hepsi son 100 sayfaya...Okuduğum enteresan anlatımlardan biriydi.

Baskı: Kumbara