perihan mağden
15.06.2012
Sadece son 50 sayfası heyecanlı.Onun dışında çok durgun ilerliyor.Okuduğum ilk Mankell romanıydı.Tarzını çok beğenmedim ama kötü de diyemem.İsveç'in soğuğunu hissettirecek kadar güçlü bir anlatımdı...
Baskı: Refakatçi