S
sukaplumbagasi

15.06.2012

9/10

Küçükken, 12 yaşındayken bir arkadaşım sayesinde edindiğim ve konusundan hoşlanarak okumaya başladığım bir kitap. Devamı olan Direniş de bir o kadar güzel. Doğmamış olması hatta yaşamaması, varolmaması gerektiğine yürekten inandırılmış Anna adlı küçük bir kız ve onu aksine inandırmaya niyetli cesur bir genç Peter baş karakterleri. Kitaplığımın gözdelerinden.

Baskı: Bildirge (Bildirge, #1)