T
Tuba

05.07.2012

10/10

İçindeki öyküler insanın içini ısıtacak cinsten. Her biri farklı dünyalara uçuruyor insanı. Çok güzel bir kitap, severek okudum.

Baskı: Bir De Baktım Yoksun