julia quinn
19.06.2012
Kitabın en çok beğendiğim kısım sonuydu. Onun dışındada güzel buldum ama olaylar çok durağandı ve bu biraz sıkılmama neden oldu :(
Baskı: Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü (Bevelstoke, #1)