P
Paradisee

19.06.2012

10/10

Müthiştiiiii. Connar'a aşık oldum resmen diyebilrim. Brenna'ya da gülmekten öldüm. Heleki başta olan o domuz olayıyla beraber karnıma ağrılar girdi :) Sonlarına doğru ise baya duygulandım. Connar'ın karısının berbat durumda olduğunu görünce yaptıkları beni çok çok duygulandırmıştı. Ve Brenna'nın Connar'ın kendisini bıraktığını düşünmeside çok duygusal bir bölümdüü.

Baskı: Düğün (Lairds' Fiancées, #2)