S
sinemiss

04.12.2012

7/10

tess gerritsen'in okuduğum ilk kitabıydı, biraz hayalkırıklığına uğradım, dili sade ve çok akıcıydı.. sahneleri gözümde canlandırabildim, ama çok heyecanlandırmadı beni, gerilim dozu düşüktü.

Baskı: Masumiyetin İçin Savaş