H
hayriye

29.07.2011

9/10

Kesinlikle okunması gereken bir polisiye.... Sürekli karanlık olması ve soğuk olması insanı gerçekten ürpertiyor :) kitabı elime aldım ve okuyup bitirmem 1 gün sürmedi...çok sürükleyici ve etkileyici bir hikaye ... tavsiye ederim :)

Baskı: Kar Melekleri (Dedektif Kari Vaara, #1)