B
bnalbant

28.06.2012

10/10

Ortaokulda okurken okuduğum kitap, Ulduz'un yanlızlığı, analığının ona yaptığı kötülükler ve Ulduz'un dertleşebildiği tek arkadaşı bez bebeği. Kemalettin Tuğcu romanlarından sonra okurken çok ağladığım tek kitaptı.

Baskı: Ulduz Kız ve Konuşan Bebeği