samed behrengi
28.06.2012
Ortaokulda okurken okuduğum kitap, Ulduz'un yanlızlığı, analığının ona yaptığı kötülükler ve Ulduz'un dertleşebildiği tek arkadaşı bez bebeği. Kemalettin Tuğcu romanlarından sonra okurken çok ağladığım tek kitaptı.
Baskı: Ulduz Kız ve Konuşan Bebeği