V
vmpr_princess

10.07.2012

10/10

pinkfreud'un ilk kitabıyla alakası yoktu .. anlatımı mükemmeldi . Özellikle kitabın başlarında kahkahalara boğuldum! Annem arada sırada kapımı açıp iyi olup olmadığıma bakıyordu :D Bu kitabı okumak için sakın fazla beklemeyin!

Baskı: Sorun Bendeymiş