P
peterpan

29.06.2012

8/10

2011 Ocak ayında almıştım sonra sıkılıp yarım bırakmıştım bir arkadaşımın ısrarıyla geçen ay bitirdim ve hemen ikinci kitabı aldım sonu feci iyiydi :)

Baskı: Düşüş (Düşüş, #1)