lauren kate
29.06.2012
2011 Ocak ayında almıştım sonra sıkılıp yarım bırakmıştım bir arkadaşımın ısrarıyla geçen ay bitirdim ve hemen ikinci kitabı aldım sonu feci iyiydi :)
Baskı: Düşüş (Düşüş, #1)