Genesis
Genesis

bernard beckett

K
Kitap Notları

30.06.2012

8/10

Aslında gençlik kitabı olarak geçiyor ama her yaşta insan okuyup zenk alabilir. Çok sürükleyici, bir gecede okuyup bitirdim ki bunu sık yapmam. Sürpriz sonun geldiğini görüyorsunuz ama yine de şaşırıyorsunuz. Anex ile Adam'ın konuşmaları insanı, bilinci, varoluşu sorguluyor. Her unsurunda bir gönderme var; bunlar hakkında detaylı inceleme için: http://kitapnot.blogspot.com/2012/01/genesis-insansak-ne-olmus-yani.html

Baskı: Genesis