C
ceren

01.07.2012

9/10

Yine Brenda.. Yine Brenda..! Muhteşem bir kitap olağanüstü bir yazar. Sayfalar akıp giderken yapabileceğim tek şey okumaktı... Ty'a sinir olmak. Anna'ya gıcık olmak. Elizabeth'e acımak... Kahkaha atmak, sevinmek ve üzülmek :) Çok güzel bir kitaptı.. okumalısınız..!! Fakat yazarın sadece bu kitabını değil tüm kitaplarını öneririm :))

Baskı: Maskeli Balo (Warenne Dynasty, #5)