G
gaiptekises

02.07.2012

6/10

Açıkçası çok da beğendiğimi söyleyemem kitabı. Yani bilmiyorum beni pek sarmadı. Zaten ince olduğu için hemen bitti ama mutlaka okunsun demem. Boş vaktin varsa falan okunmalı bence.

Baskı: Paranormal (Paranormal, #1)