E
eramis

30.06.2012

7/10

Aşka olan inancımın bittiği şu günlerde bu kitap bana iyi geldi :) Ama tabii ki bazı yerler bana fazla abartı geldi örneğin; Judith'in İain'a olan boyun eğmeleri. Ama ben şimdiki zamanda düşünüyorum sanırım :) Yine de güzeldi beğendim ve tavsiye ederim.

Baskı: Sır (Highlands' Lairds, #1)