
En Tatlı Veda
sheila o'flanagan
1/10
Aslında 1.5... Anlamadım ki. İyi gidiyor gibiydi... Sonra bir ona gitti karakter, bir buna gitti. Saçma sapan bir ilerleme, arka kapak yazısı desen içindekiyle alakası yok. İlk defa bir kitabın kapağını kapattığımda "bu neydi yahu?" dedim... Sahurlarımı buna harcadığıma yanarım :/
Baskı: En Tatlı Veda