T
tiktak

29.04.2016

5/10

Pek akıcı olmayan sırf Orhan KEMAL e ait olduğu için okumuş olduğum kitap.Aslında güzel denilebilir ama fazla uzamış...

Baskı: Eskici ve Oğulları