L
leylakce

09.07.2012

8/10

Diz üstü edebiyatı kitapları ifadesini ilk kez duydum.İlginç, roman tadında bir deneme.Bir günde okudum.Kendinizden bir şeyler bulacağınız akıcı bir kitap.Özellikle kadın penceresinden anlatımlar hoş.Hüzün,sevinç,aşk her şey var...

Baskı: Bayılmışım... Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım