
Bayılmışım... Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım
şebnem aybar
8/10
Diz üstü edebiyatı kitapları ifadesini ilk kez duydum.İlginç, roman tadında bir deneme.Bir günde okudum.Kendinizden bir şeyler bulacağınız akıcı bir kitap.Özellikle kadın penceresinden anlatımlar hoş.Hüzün,sevinç,aşk her şey var...
Baskı: Bayılmışım... Kendime Geldiğimde 40 Yaşındaydım