B
Belinda

11.07.2012

4/10

Diğer kitaplarına oranla çok sönük bulduğum bir kitap oldu. Yazarın aşkı işleye bilmek için konuyu biraz saçma şekilde anlattığını düşünüyorum. Büyü durumu hiç hoşuma gitmedi , bilemiyorum ama alakasız geldi ya da yazar bunu güzel anlatamamıştı. Seriyi tamamladım mutluyum ama son kitap aceleye gelmiş sanırım :)

Baskı: Sonunda Ben De Sevdim (Last Man Standing, #4)