Yirmiler Kızı
Yirmiler Kızı

sophie kinsella

H
hulyami

02.08.2011

10/10

Kıtabı okurken hem güldüm,hem agladım. Bazı yerleri çok duygusaldı. Ed ile tanısma bicimi,özellıkle ilk randevuları acayip komikti. Lara'nın Ed'den önceki sevgilişi Josh'a olan zaafı,Onu rahat bırakmayan teyzesinın ruhu. Teyzesinin bitmeyen istekleri. Buna sebep olan olaylar çok gizemliydi. Kıtabın sonunda kötüler cezasını buluyor. Burada kötü Lara!nın amcası Bill ıdı. Kitaptaki diyaloglar,espirilere bayıldım. Yazar herseyi o kadar güzel birbirıne bağlamıs ki,kitabı elimden bırakamadım..

Baskı: Yirmiler Kızı