Çilek Mevsimi
Çilek Mevsimi

burcu büyükyıldız

Y
yasemin144

26.05.2015

7/10

✮ Çilek Mevsimi ✮ ✴ Kitap Fuarında, kitap listemde adı yok gibiyken bir anda kendimi parasını öderken bulmuştum.. ∩▂∩ ✴ Kabul, kitabı alma nedenlerim şu şekildeydi ; ∩▽∩ ➥ Çilek kokulu olması ➥ Konusu vb. ❊ Gel gör ki aldığımda KOK-MU-YOR-DU!! Yılın en büyük yıkımına uğradım galiba (ಥ_ಥ) ☞ Kokusu için alan bir benle, kokmayan bir kitap ne güzel bir trajedi ❋ Tabi ki de her sayfayı kesinlikle koklamadım ∩ω∩ ▶ Kış günü kitabı alarak; o güzelim, parlak, çilekli ayracı her gördüğümde çilek için acı çektim resmen >﹏< Çok canım çekmişti şimdi hatırladım da ∩▂∩ ✺ Birde yazarın tüm betimlemelerinde çilek kelimesi geçmesiyle eh dedim artık yether yani! :D Bir vakitten sonra cidden usandırmıştı ✘ ❢ Sayın yayın evi lütfen o yazım boyutunu daha küçük yapmalıydınız (!) ≧△≦ ✐ Gözüm çok ağrımıştı valla minicik yazı bütünlüğü ardından ×_× Kitap kurgusu yerinde ve güzeldi. ✐ ✦ Hoşuma gitmişti ✯ ✯ Ben böyle bir kurgu olacağını hiç düşünmemiştim ✮ Olayların devamını merak etmiştim ●﹏● ☞ İlk başlarda anlamamıştım neler olacağını, nasıl devam edeceğini gibi gibi.. ஜ ☞ Ancak ilerledikçe, tombik paşa ve Yağız'da tam anlamıyla olaya girince sayfalara.. ☞ Güzel güzel okunuyor, okunmasına da bazı kısımlarda da canım sıkılmıştı ╯▽╰ ✺ Yağız'ın olayları akıcıydı ๑ Mektup olayları aşırı üzücü ve yıkımlıydı ✺ Mira ise güçlü ♛ ✺ Tombik Erim ise tam anlamıyla yemelikti ♡ ❃ Bengi&Sidar ilişkisinin başlangıç süreci güzel ve merak ediciydi ∩﹏∩ ❃ Sidar&Yağız ikilisinin sevdiciklerine yaptıkları aynı davranış ötürü şapka çıkartıyorum ✦ ✦ ∩▂∩ ∩▂∩ ∩▂∩ ✔ Kitap dostluğu çok gerçekçi yerinde anlatmış ... Şu hayatta kimin dost olduğunu hiç bilemeyiz ✺ ▶ Biri can olurken diğeri ölüm olur hayatta ◇ Yağız&Mira ilişkisi ilk başlarda fazlaca olaylı&hüzün yüklüyken sonralar da hakkettikleri mutluluk onlarla bütünleşti ✦ ✧ ✧ ✦ Kitabın sonu çok tatlı şekerdi ♥ ♥ Fazlaca mutluluk... ~ ~ ~ Yazarın yeni çıkmış olan "Bir Günah Gibi" kitabını da aldım ♛ ✐ Nedensizce onun daha akıcı ve farklı olacağını düşünüyorum ❣ ✮ ✮ Hem Sarp'ın (Mira'nin abisi) hayatını da merak etmiyor değilim yani ∩△∩ ~ ~ ~ İyi okumalar ❣ ∩▂∩ ➤ “Çünkü seni incitebilme ihtimalime rağmen, seni istemekten vazgeçemiyorum"

Baskı: Çilek Mevsimi