ihsan oktay anar
03.07.2012
Bu kitabı okumamın ardından o yıllarda devlet tiyatrolarında sahnelenen oynununu da görme şansına sahip olmuştum.Her ikisini de çok beğenmiştim.Okunmasını tavsiye ederim.
Baskı: Efrasiyab'ın Hikayeleri