george r. r. martin
15.07.2012
Güzel bir kitaptı ancak Martin bu kitapta akıcılığını biraz kaybetmiş gibi.
Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)