T
TheSpell

15.07.2012

8/10

Güzel bir kitaptı ancak Martin bu kitapta akıcılığını biraz kaybetmiş gibi.

Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)