N
nujin

13.09.2012

4/10

kitap bana vasat geldi.aslında konusu değişikti,tarihi aşk romanı olması,okumama sebep oldu ama pek sevmedim.astrolojik terimler,değişik karakterlerle oluşmuş karışık bir romandı.ama ne iyi ne kötüydü sonuç itibariyle değişik bir konusu vardı..

Baskı: Karşı Konulmaz Aşk